جملات عاشقانه

 

آغوش عشـــق...

 

فراموشت نمیکنم آنگاه که برای آخرین بار از من پرسیدی:

من و زندگیت، یکی را انتخاب کن و

من زندگی خود را انتخاب کردم و تو رفتی

بی آنکه بدانی تو تمام زندگیم بودی...

 

رویای زندگی...

 

رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند


مثل رویــــای داشتن تـــــــو ..

 

کاش می شد...

 

کاش می شد سر زمین عشق را

در میان گامها تقسیم کرد 

کاش می شد با نگاه شاپرک 

عشق را بر آسمان تقسیم کرد 

کاش می شد با دو چشم عاطفه 

قلب سرد آسمان را ناز کرد 

کاش می شد با پری از برگ یاس

تا طلوع سرخ گل پرواز کرد 

کاش می شد با نسیم شامگاه

برگ زرد یاس ها را رنگ کرد...

ای کاش...

کاش دنیا همانند ساعت بود
و من و تو عقربه های آن
تا در هر ساعت یکبار در آغوش هم می زیستیم........


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات زیبا ، ،
برچسب‌ها: جملات عاشقانه ,

تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 | 9:18 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.